Tuesday, May 17, 2011

RiO 里約大冒險

Yea! Back to the theater watching RiO with my sister!
好开心!约了妹妹一起到电影院观赏里約大冒險!

Bao Bao, I am so sorry. Even though I know you want to watch it so badly, I cannot wait for you! Because when we finally get together for the movie, the theater has already replaced the movie with a new one.
宝宝,我很抱歉。虽然我知道你也很想看,但是我不能等你了!因为每次当我们终于可以一起去看电影时,想看的电影每次都下影了。

Anyway, my sis and I loved it! I definitely do not mind watching DvD version with you.
无论如何,我妹和我看了都超爱的!我不介意陪你一起看DVD版哦。

My favorite character is 我最喜欢的角色是:
<-- They are annoyingly cute! 他们是讨人厌的可爱!

2 comments: