Saturday, May 28, 2011

Kung Fu Panda 功夫熊貓 2 & Pirates of the Caribbean 加勒比海盗

Spent the weekend watching movies again: Kung Fu Panda 2 and Pirates of the Caribbean.
又是一个电影周末。一口气就把功夫熊貓2 和加勒比海盗给看完了。

Kung Fu Panda 功夫熊貓2
Honestly, I don't really like the Panda. To me, he is not funny at all. In fact, he is just annoying and slowing down the group. I just want to kick his fat ass. Hehe... I like the Goose Father though.
老实说,我不怎么喜欢那熊猫。对我而言,他一点都不幽默。反而让我觉得讨厌。还真想揍他一拳呢!嘿嘿!不过,我还瞒喜欢他的鹅爸爸也。可爱透顶!


Pirates of the Caribbean 加勒比海盗
Sadly, it is not very great either. I would prefer watching One Piece, the anime. If it is not because of my lover, Johnny Depp, I won't be watching it. Hehe... I still love my Johnny Depp.
同样的,我也不太喜欢这一部电影也。比起来,我还是比较喜欢日本动漫海贼王也。若不是因为我的爱人约翰尼·德普,我可能就不会观赏这部影片了。嘿嘿!

Hope to watch a movie that makes me feel great~
好想看一部让我震撼的电影哦~

2 comments: