Wednesday, May 11, 2011

DuRiAn MaDnEsS 榴莲疯狂

Let me introduce myself - I am a Durian Maniac!! Wahahahaha.....
让我先自我介绍 -我是榴莲颠狂!哇哈哈哈哈.....
_
Too bad, my Bao Bao does not like Durian at all. In fact, he will throw up if he accidentally tasted Durian. What a shame!
只可惜,我的宝宝不喜欢吃榴莲。如果他不小心吃到榴莲,他就会马上将它吐出来。真是太可惜,太愚蠢了啦!
_
Luckily, I have Durian Clans who love Durian as much as I do! Well, I think maybe slightly less than I do. Therefore, we had a DuRiAn MaDnEsS Night!!!!!!!! In total, four of us had 12 Durians!!!!!
幸亏,我有一群和我一样那么爱吃榴莲的榴莲疯狂族!嗯,我想他们对榴莲的疯狂程度还是比我少吧。无论如何,我们还是来了一个榴莲疯狂之夜!!!!!!!!我们四人总共吃了12个榴梿耶!!!!!

Hmmm.... Life can't be better!
哼.... 生活不能比现在更好了啦!


Special thanks from the Champers to the Durian Clans: Kisser, Drinker and Sorceress
啃食家 要特别感谢榴莲疯狂族: 接吻者,酒鬼和女巫

No comments:

Post a Comment