Monday, April 18, 2011

A Car Lover 爱车达人

My sis got a new car soon after she graduated!
I proudly crown her as a Car Lover.
我大妹一毕业就买了辆汽车!
我好荣兴地冠她为爱车达人。

In the middle of the night, when our parents were asleep, she took out a flash light checking her car inside out and SMILING alone in the car! Geezzz..... Sounds like a Ghost Story!
三根半夜,当父母们都入眠时,她拿出一个手电筒把车子里里外外都检查了一次。然后自己独自的在车子里微笑!恶心死了..... 感觉像幽灵事件一样!

Why I did not remember doing that when I got my little Viva back in 2007?
Hmm... I wonder why....
为什么我不记得自己在2007年时对我的小Viva做过这种事呢?
哼... 这是为什么呢....

Am I not loving my little Viva?
难到我不爱我的小Viva吗?

Am I not a car lover?
难到我不是个爱车达人?

No comments:

Post a Comment