Wednesday, June 8, 2011

Atavistic 隔代遗传??

If you could recall, my blood type is completely different from my parents', which concerns my Mom the most! Even till this moment.
如果你还记得,我爸爸妈妈的血型和我的是完全不同。妈妈为了这件事一直担心到今天也!

Today, my Mom called me immediately after she found out my aunt shares the same blood type with mine!
I could feel her excitement and sign of relief.
今天,当妈妈一得知啊姨的血型跟我的是一样的,她就迫不急待的摇了个电话告诉我这对她来说是个天大的好消息。我可以感觉到她终于松了一口气。

Is it called Atavistic?
难道这就是所谓的隔代遗传吗?

Mom, regardless what my blood type is, I'm always your daughter.
I Love You, Mom!
妈妈,无论我的血型是什么,你永远是我最亲爱的妈妈。
我爱你哦!

No comments:

Post a Comment