Thursday, April 22, 2010

Successful 成功了!

Yea!!!! After a long wait, 3 months are over!!!!!
Introduce to you, my 1st Pineapple Enzyme!!!!!
耶!等到颈都长了,终于,3 个月结束了!!
就让我来给你介绍一下吧,我的第一个凤梨孝素!!!

Aw.w.... It tastes great!!!!!
I am definitely going to make my 2nd DIY Enzyme....
hmm... most probably Dragon Fruit!!!!!
啊..... 味道可是出乎预料的好哦!!
肯定会继续为我第二个自治孝素加油的啦.....
哼.... 我想应该会是龙珠果吧!!!

Want to learn from me?? hehe...
快来向我指教,指教一下吧!嘿嘿!

4 comments: