Saturday, November 7, 2009

Glasses 四眼妹妹

It was believed that when one reaches the age of 21, the eye sight stabilized. I guess that doesn't apply to me.
听说二十一岁之后,眼力就会比较稳定了。可是,为什么我的却是例外呢?

I am >21 years old with perfect eye sight. 我满二十一岁好久了。而且,一路都是标准眼力的耶。
BUT!!!!!! (why everything has to have a twist?) 可是,生命却偏偏爱唱反调的。

Lately, i tried so hard to recognize 1) 8 from 6, 2) n from m, 3) c from o, 4) 1 from 7, 5) i from j
最近,我的眼睛都好吃力的分别数目字以及英文字母。糟透了!

So, today I decided to go for eye check-up. 所以,我今天马上就去检查了眼睛。
Result: My right eye is experiencing far sighted issue.....
结果:我的右眼竟然近视了! 靠腰!

huhuhuhu... I don't want to wear glasses!!!!! HELP ME!!!!
哭死我了啦! 我不想戴眼镜啦!救命啊!

Maybe I should start boycotting computer...
或许我应该停止一切和电脑有关的活动。
or Maybe I should just stay cool with glasses....
又或许我应该乖乖的作个酷倒毙的四眼妹妹。

No comments:

Post a Comment