Monday, November 9, 2009

Empty 空白

Have been so busy with work, including weekend, late night, and early morning.
最近快把我给忙死了。早上,下午,晚上,就连周末都得工作。

Now, my brain is filled with work terminology, and my face is occupied by pimples.
现在,我的脑袋打结了,满脸都是痘痘。好丑哦!

My body is controlled by cellphone:
手机呢,它就变成了我身体的遥控机:
When it rings, I will rush to the phone without thinking. (Even when I am sleeping.)
手机一响,我就会亲不自禁的冲着去接电话。(睡觉时也不列外。好可悲哦!)

Worst off, I have no idea what to update on my blog.
更糟的是,我的脑袋一片空白,完全没有意识写部落格了啦。

No comments:

Post a Comment