Sunday, March 7, 2010

Freeze 停止

Finally, Baobao came to Malacca!!!
宝宝最终还是到了马六甲!!

We had a great time together that I totally deleted what happen prior to my previous blog entree [Distance Relationship 远距离交往].
Your love overshadows the past!
我们俩都好开心的在一起也。我就彻彻底底的把在写部落格短篇 [Distance Relationship 远距离交往] 之前所发生的事情都给忘了一干二净了啦!
你的爱早已超越了这一切!

All I wish is to have the time freezes right there, right then...
Just want to be with you forever....
That will already satisfy me...
当时,我只是好想好想可以把时间停留在那一时,那一刻....
只想要一辈子的和你在一起....
那,我就心满意足了啦....

**I know, some of you might be throwing up right now...
Who cares? Go get a life that fills you with abundant loves! I don't give a damn...**
**我知道,你们当中已经有人看到就想吐了啦...
我才管不了那么多了啦。眼红的话,就自己马上去找个人来爱吧!懒得理你眼不眼红...**

3 comments:

  1. walao er... *vomit sound*

    可是我找不到人来爱噢,怎么办?

    ReplyDelete
  2. PCK: hehehee... find harder... otherwise, wait for someone to find you then.. :)

    ReplyDelete