Saturday, March 13, 2010

3-D Movie 电影

After lining up for the movie, finally got the ticket for "Alice in the Wonderland" 3-D movie on 7th March 2010 at 0100hr. Quite excited about it!!! My all time lover -- Johnny Deep!!!!
一直,一直排队。终于买到了三月七日凌晨一点的"爱丽丝梦游仙境" 3-D 电影票。还蛮兴奋的也!!! 我的挚爱---约翰尼·德普!!!!

Hmmm... This is not such a great 3-D movie. For those who have not watched it, I would recommend 2-D is good enough.
哼... 总觉得这部电影的3-D没那么好。还没看过这部电影的朋友,我本人觉得看2-D的就得了啦。

Anyway, I love the Queen of Heart!!!! She is so cute and very good at acting... Admire her!
She deserves to be the Queen of HEART....
不过,我好喜欢那红心女王哦!!!! 她好可爱,演艺又好... 真欣赏她!
果然,她配得成为那赢得人心的女王....

2 comments:

  1. 我也不喜欢这个3D,看到我很头晕!

    不喜欢的理由:
    那个眼镜超重的,有点想放弃了。最后搞到我必须塞tissue paper在我鼻梁上,撑住那个眼镜!!!啊!!!

    ReplyDelete
  2. ah hun: ya.. but i still love the Queen of Heart.. :)

    ReplyDelete